Muurvast

Readwithcarr 29 maart 2024
Allereerst.. de cover van dit boek spreekt voor mij spanning! Hierdoor keek ik enorm uit naar dit boek omdat ik hoge verwachtingen had door de cover! Het leek mij een enorm spannend verhaal.

Dit was mijn eerste kennismaking met Ruby Coene en zeker niet de laatste, ik heb enorm genoten van haar schrijfstijl en het levendige verhaal.

Ik vond de personages erg fijn neergezet en ik kon ze goed voor mij halen. Wat ik erg fijn vind!

Het verhaal begint gelijk spannend waardoor je meteen in het boek word gesleurd. Hier hou ik van. Het effect van door willen lezen terwijl je de volgende dag vroeg op moet haha!

Ruby Coene heeft een hele vlotte en originele schrijfstijl. Het verhaal is erg levendig en een echte YA!

Dit is een heel goed verhaal en zeker een aanrader!

Heel erg bedankt @dutchventurepublishing voor dit geweldige recensie-exemplaar en dat ik mee mocht doen aan de leuke blogtour. Ik heb hier enorm van genoten.

Meer recensies van Readwithcarr