Een debuut om ú tegen te zeggen

Renée Olsthoorn 27 april 2021 Auteur
Na een mislukte relatie trekt Chloë tijdelijk in bij beste vriendin Babs. Nu ze weer alleen is, voelt ze het gemis van haar overleden ouders en broertje des te meer. Ook het feit dat de gezondheid van haar oma zo achteruitgaat, baart haar zorgen. Als ze op het strand van Hoek van Holland een fles in de zee gooit met een wens voor haar oma, ziet ze dat er bij Beachclub Esperanza personeel wordt gezocht. Chloë aarzelt geen moment en solliciteert.

Wat heb ik genoten van dit debuut. Een debuut om ú tegen te zeggen. Chantal Claassen heeft een perfecte mix gecreëerd van humor, hartstocht, angst, teleurstelling en verdriet. Oprechte menselijke emoties die ze heeft verpakt in een feelgoodroman met leuke, lieve, grappige, gekke en zeer zeker ook geloofwaardige personages. En dat alles in en om een locatie die je hevig naar de zomer doet verlangen.

Please, please, please Chantal, kom snel op de proppen met het vervolg, en als je een Babs spin-off zou willen creëren, maak je mij helemaal gelukkig!

Meer recensies van Renée Olsthoorn