Om in 1 ruk uit te lezen

Ria Verreyt 01 juli 2020
Ella maakt een heel groot drama mee in haar leven en komt daar absoluut niet ongeschonden uit. Haar hele leven wordt omgegooid en ze moet niet alleen aan een geschonden lichaam maar ook een een nieuwe leefomgeving wennen. Ze breekt volledig met haar verleden, alleen de contacten met Cinder houden haar recht.
Uiteindelijk ontmoeten ze elkaar vrij onverwacht en blijkt hij helemaal niet te zijn wie ze hadverwacht.
Uiteindelijk komt Ella heel sterk uit dit boek, Ze blijft vechten voor het recht op een eigen leven.Het einde is voorspelbaar, maar doet niets af aan de kwaliteit van het verhaal. Er zou een vervolg verschijnen, ik kijk hier naar uit.
Ik val totaal uit de doelgroep van dit boek, maar heb het toch met heel veel plezier gelezen.
1 minpuntje: ik heb de e-book versie gelezen en de stukjes uit het mail verkeer tussen Ella en Cinder kunnen niet vergroot worden. Ik heb deze met een loep moeten lezen, anders zag ik niet wat er stond. En je hebt deze stukjes wel nodig om het verhaal te kunnen volgen. Dat was wel jammer. Vandaar 4 sterren i.p.v. 5

Meer recensies van Ria Verreyt