Een spannend verhaal met heel wat wendingen

Ria Verreyt 18 maart 2021
Wat zou je doen als iemand die je niet kent, jouw een enorme som geld nalaat. Mits je aan de voorwaarden van het testament voldoet.
Het lijkt niet mogelijk, maar het overkomt Avery. Zij leeft na het overlijden van haar moeder bij haar halfzus, maar evenveel in haar auto als het in de relatie van haar zus weer moeilijk loopt.
Van de ene dag op de andere wordt haar leven overgenomen door "haar" advocate, beveiliger en de inwoners van het huis waar ze het komende jaar moet blijven wonen.
Zij gaat van de ene uitdaging naar de andere en via een heleboel raadsels (denk aan escape rooms) gaat ze op zoek waarom net zij uitgekozen werd om deze erfenis in ontvangst te nemen.
Het is een YA boek, maar het is zo vlot en boeiend geschreven dat je , ook al behoor je niet tot deze categorie, gegrepen wordt door het verhaal. Spannend, wat romantisch, heel verrassend.
En er komt een vervolg. Het kan voor mij niet snel genoeg komen.

Meer recensies van Ria Verreyt