Veelbelovend eerste deel!

romireads 28 november 2022
Ik word altijd enthousiast als er een nieuw boek van Susan Muskee uitkomt! Dus toen ik zag dat ze een nieuwe serie had geschreven over de eigenaren van winkels aan een gezellig en knus plein, kreeg ik direct zin om deze te lezen! Het leek me een perfect recept voor heerlijke feelgood.

In dit eerste deel maken we kennis met Donna en haar tearoom. Deze is samen met de andere winkels op het plein het Magnoliahof een rustpunt in de stad en dat wil Donna graag zo houden. Ze schrikt dan ook enorm wanneer ze ziet dat er een tattooshop aan de overkant komt. Wanneer zich de gelegenheid aanbiedt om de komst van deze alternatieve shop te saboteren, grijpt Donna deze met beide handen aan.

Susan Muskee is een kei in het uitwerken van personages én de bijpersonages. Met elke bladzijde komen het verhaal en de personages meer en meer tot leven. Je waant je haast onderdeel van het verhaal! In dit eerste deel maak je als lezer natuurlijk kennis met Donna, maar ook de hoofdpersonages uit de volgende delen laten hun gezicht al even zien. Deze kennismaking met hen laat me nu al enorm uitkijken naar het lezen van de volgende delen!

⭐️⭐️⭐️⭐️

(Recensie-exemplaar)