Ik zag het totaal niet aankomen!

roosjeK 23 oktober 2023
Eindelijk kon ik te weten komen hoe het verhaal af zou lopen, dus ik heb het boek meteen aangeschaft en binnen twee dagen uitgelezen. Ik dacht te weten welke kant het verhaal op zou gaan maar zag de twists en de twee grote wendingen totaal niet aankomen. Wat een verrassing op het einde. Zoals altijd werd ik meteen weer gepakt door het verhaal en door de korte samenvatting kwam alles weer naar boven. Reaven vraagt zich af of hij datgene wat Chaja heeft gedaan ooit zou kunnen accepteren en Chaja en hij groeien daarom ook wel verder uit elkaar dan ooit. Heerlijk zoals je door de wisseling van perspectief Reaven en Chaja nog beter leert kennen. De schrijfstijl is gelukkig zoals altijd onveranderd en heel prettig om te lezen. Heel benieuwd wat het volgende verhaal gaat worden.

Meer recensies van roosjeK