Spanning alom

roosjeK 03 november 2022
Het vervolg op verbroken verleden is zo waar nog spannender. Na een korte inleiding zit je meteen weer midden in het verhaal. Chaja blijkt nog meer geheimen met zich mee te dragen en het is niet gemakkelijk voor de tot over zijn oren verliefde Reaven, als de rechercheur, maar ook voor de lezer om erachter te komen welke dat zijn. Keer op keer dacht ik te weten hoe het verhaal ging lopen, maar helaas kwam ik er iedere keer bedrogen uit. Ook dit verhaal is weer heel onderhuids en speelt zich vooral af tijdens de psychologische spelletje tussen Reaven en Chaja maar ook tussen de vader van Chaja en Reaven. En ook deze keer zijn de personen weer met diepgang beschreven zodat je je heel goed kan inleven en met de hoofdpersonen meeleeft, zo erg dat ik van de bank af naar ze heb zitten roepen. En ook nu weer kijk ik uit naar het vervolg.

Meer recensies van roosjeK