12 levenslessen van een bijzondere vader en 1 levensles van een bijzondere moeder

Bart Römer geeft ons een inkijkje in het leven van de familie Römer, toen Bart nog een kleine jongen was. We maken kennis met zijn bekende vader en zijn moeder, die meer op de achtergrond blijft. Het is dan ook niet vreemd dat we 12 levenslessen lezen die Bart van zijn vader heeft meegekregen en slechts 1 levensles die van zijn moeder kwam.
We krijgen een inkijkje in een bekende familie, met mooie foto’s die afgebeeld worden in het boek, wat we zien is een aanwezige vader en een moeder die op de achtergrond alles met de mantel der liefde bedekt.
De lezer kan voor zichzelf bepalen of er levenslessen zijn, die voor hem/haar ook van belang zijn of zijn geweest.
Ook begint en eindigt het boek met twee heel toepasselijke gedichten, die je de adem benemen.
Vele herkenbare situaties zijn aan de orde, kortom een aanrader, zeker als je fan bent van Piet Römer en/ of een van de vele rollen, die hij bij leven gespeeld heeft!

Meer recensies van Ruud Dirriwachter