IJskoude Thriller

Sandra Alberts 25 oktober 2021
De setting waarin mensen met elkaar zitten opgescheept en er een moordenaar tussen de groep zit kennen we natuurlijk al langer. Het maakt dat de verdachten overzichtelijk zijn en de detective in de lezer wordt aangesproken. Zo ook in dit boek van Emma Haughton. De setting op Antartica maakt het nog extra beklemmend. Het zijn lekkere korte hoofdstukken waardoor je wordt meegezogen in het verhaal. De personages zijn geloofwaardig en iedereen heeft wel iets waardoor de lijst van verdachten niet korter wordt. Aan het eind wordt het echter een beetje gehaast afgewerkt met een paar ongeloofwaardige wendingen. Dat is jammer want er had nog wat meer in kunnen zitten. Daarom van mij 3,5 ster afgerond naar 3.

Meer recensies van Sandra Alberts