Sprookjes bestaan!

Sandra0004 08 mei 2024 Auteur
Ik kom ontzettend graag in de Efteling. Als kind kwam ik er al, en heb door de jaren heen veel zien ontstaan, wat ik altijd gevolgd heb.

Toen ik van Pascale Vugts een recensie exemplaar kreeg van haar boek Olaf vertel eens... was ik superblij!

Haar zwager Olaf Vugts was 40 jaar lang verbonden aan de Efteling. Hij begon als vakantiewerker en werd uiteindelijk directeur. Na Olaf's vertrek kregen ze samen het plan om een boek te maken met al zijn herinneringen, uitdagingen, tegenvallers en successen uit de Efteling.

Wat een heerlijk boek! In 25 hoofdstukken wordt je meegenomen door Olaf's ervaringen en herinneringen, van zijn vakantiewerk bij de draaimolen tot zijn laatste grote project Symbolica. Hij vertelt eerlijk over moeilijke momenten, tegenvallers en zelfs rechtszaken, tot het succes van gezamenlijke succesvolle projecten. Het boek is Olaf's verhaal, alsof hij het zelf vertelt, met toevoegingen van Pascale, collega's en gezinsleden. Zo is er een prachtig document ontstaan. Het hele boek is opgevuld met foto's, tekeningen en artikelen. Een must voor alle Eftelingliefhebbers, maar ook voor geïnteresseerden in storytelling, imagineering en branding.

Meer recensies van Sandra0004