Mooie nieuwe start in het leven bouwen

Saskia 22 juli 2021
Nicole krijgt te horen dat zij degene is die pretpark ‘Down Under’ van haar tante Thea. Haar eigen kinderen lijken daar maar wat blij mee. Het boek gaat dan over Nicole haar pogingen om het park en zijn werknemers te laten overleven.

Er is een behoorlijk deel voor mensen met het syndroom van down. Door onderzoek laat ze mooi zien wat er voor grote verschillen kunnen zijn.

Ik kon lachen maar zat ook bijna te huilen tijdens het lezen. Liefde en haat is zo dichtbij elkaar. Het voelde als een sneltrein ik wilde niet dat het zo snel ging. Ik had best nog watmeer willen lezen over bijvoorbeeld Sterre.

Tamara Haag Haagmans laat me weer net als eerder een paar uur genieten van Nederlandse feelgood. Dat is naast de vele vertalingen wel heel fijn, lekker herkenbaar.

Meer recensies van Saskia