Recensie

savanna-vries 02 januari 2020
Recensie van boek: De tovernies!
Mag de recensie ook in 1 woord? Dan is het namelijk : Fantastisch!

Meteen bij ontvangst was ik al enthausiast. Wat een prachtig boek! Fantastische kleuren, een boek waar je oog meteen op valt.
Het boek is op zo'n manier geschreven zodat het lekker voorleest, maar kinderen het ook zelf kunnen lezen. En dan die fantastische tekeningen erbij. Het is een feestje om te lezen en kijken.
Het boek bevat een makkelijke, duidelijke woordkeuze zodat het goed begrijpbaar is.
Heerlijke humor zit er in dit boek en ik weet zeker dat kinderen hier heel veel plezier aan gaan hebben.

Nu wil ik Jolanda van Dijk enorm bedanken dat ik dit boek mocht lezen en voor de leuke handpop. Nu gaat dit boek, met de handpop een deurtje verder, namelijk naar de kinderafdeling van het ziekenhuis waar ik stage loop. Ik hoop dat de kinderen hier heel veel plezier van gaan hebben en dat dit boek bijdraagt aan een goede afleiding.

Meer recensies van savanna-vries