Recensie

savanna-vries 30 augustus 2019
Dit boek neemt je mee in het leven van Sophie en Jelle. Sophie en Jelle kennen elkaar al en hebben samen een nacht doorgebracht. Na die nacht is Jelle er vandoor gegaan. Jaren later worden ze gedwongen om met elkaar te praten, en wel omdat ze elkaar tegen komen op vakantie en samen ingesneeuwd raakten. Alles komt hierdoor boven water, dingen die men nooit zag aankomen.

Dit boek is het vervolg op "baquettes met jam voor 2", maar is prima los te lezen! (Heb zelf het boek 'baquettes met jam voor 2" ook niet gelezen)
Het is een prachtige feelgood roman vol met humor, haat, liefde en vriendschap.
Het boek is enorm mooi geschreven wat je doet meeleven en denken. De schrijfstijl is heerlijk vlot waardoor je blijft doorlezen. Je wilt nou eenmaal weten wat er verder gebeurd!
De personages zijn goed uitgewerkt en je weet precies genoeg. Geen overbodige informatie, wat erg prettig leest.
Het boek zelf is een plaatje van binnen en van buiten! De kaft is prachtig en de binnenkant van het boek was al helemaal een verassing. De ronde hoekjes geeft ook een gezellige uitstraling, precies wat bij het boek past!
Ik heb genoten van dit prachtige boek en raad het iedereen aan die van romans houdt!
Dit boek krijgt van mij 5 sterren.

Meer recensies van savanna-vries