Liefde en verlangen

savanna-vries 12 februari 2023
Dorsten van Nienke 's Gravemade is een orgineel boek, haar eerste boek!
9 korte verhalen die je van het begin tot het eind vasthouden.
Zoals de achterflap al zegt, 9 rommelige levens, en dit klopt zeker. Allemaal maken ze wat mee in het leven en hebben ze behoeftes. Allemaal gaan ze er anders mee om, maar 1 ding hebben ze gemeen. Ze zijn opzoek naar liefde, aandacht en seks. Je voelt de emoties van de mensen door het boek heen, waardoor het voelt alsof je er midden in zit.

Dorsten is een vlot geschreven boek met 9 verhalen van verschillende personages. Je zit er meteen middenin omdat de verhalen ook heel plots beginnen ergens middenin een verhaal.

Het boek bevat veel seksfragmenten en redelijk grof taalgebruik. Als je hier niet van houd dan is dit boek wellicht niet voor jou bedoeld.

Persoonlijk vond ik het een bijzonder boek! Het zijn hele mooie verhalen die mij ook persoonlijk raken. Wel vond ik er voor mijzelf iets teveel seksscenee in zitten en grof taalgebruik en weet ik dat dat dus niet helemaal bij mij past.

Ik geef het boek 3 sterren omdat dit een boek is die blijft hangen, heel mooi en krachtig beschreven. Echter niet helemaal mijn manier van schrijven, maar ik raad hem zeker aan!

Meer recensies van savanna-vries