De Krijtman

savanna-vries 07 februari 2019
De krijtman is een boek geschreven door C.J Tudor. Het boek bevat 324 bladzijdes en een nawoord.
Het boek gaat over een groep vrienden en speelt zich af in 1986 en het heden. De groep vrienden hebben een ernstige gebeurtenis meegemaakt in 1986. Het verhaal springt tussen 1986 en 2016. In 1986 is de gebeurtenis en in 2016 word het opgelost.
Het verhaal is erg spannend en laat je doorlezen doordat er steeds tijdwisseling in het verhaal is. Je krijgt steeds iets meer te weten waardoor er een opbouwende spanning ontstaat.
Normaal hou ik niet van boeken die van tijdwisselen, maar dit boek is zo spannend en het zo'n goed verhaal dat ik er geen hinder van had.
Een thriller is zeker de goede benaming voor het boek!
De kaft is erg mooi, voelt als een krijtbord en heeft een aantrekkende uitstraling.
De achterflap informatie is beknopt wat ik wel jammer vond aangezien ik niet goed kon afleiden waar het verhaal over ging, aan de andere kant is dat ook weer fijn want je word er wel nieuwschierig van!
De schrijfstijl is erg prettig en vlot, geen overbodige informatie en erg duidelijk. Het is op zo'n manier geschreven dat je in het verhaal word meegenomen.
Ik geef dit boek 5 sterren en raad iedere thriller liefhebber dit boek aan!

Meer recensies van savanna-vries