Een fantastisch boek.

Sijbout 17 augustus 2022
Nanda Roep heeft een fantastisch boek geschreven.
Ik had geen verwachting betreffende het boek maar vanaf de eerste bladzijde werd ik het boek ingezogen. Liesbeth wordt ingehaald door de tijd, wordt ontslagen. Gaat op een basisschool kinderen met een taalachterstand bijles geven. Zij voelt zich overal boven staan. Na verloop van tijd komt zij “terug op aarde”. Zij krijgt te maken met verlies, jongeren die zij kan helpen, een eigen restaurantje. Ook ontmoet ze een oude vlam waar ze dan uiteindelijk een relatie mee krijgt. Uiteindelijk komt alles goed. Daarbij krijgt zij ook nog dreigbrieven. De meeste indruk maken de fouten in deze brieven. Daardoorheen lopen nog andere verhaallijnen, van Cindy, Nova en Soraya.
Soraya is een hittepetit leerkracht en Cindy is een zangeres die het nooit gehaald heeft maar blijft hopen. Nova is een meisje dat beroemd is op het internet.
Een boek dat, naar mijn mening, een mooi beeld geeft van onze samenleving.
Vele lezers noemen het een feelgood boek. Als dit dan inderdaad een feelgood is, dan ben ik vanaf nu fan van feelgoods.
Ik heb genoten van het boek!

Meer recensies van Sijbout