Terleurstellend

Snoefie 14 mei 2020
Emilie komt na de zelfmoord van haar vriend Steven terecht in de psychiatrische inrichting Groot Loenen. Zijzelf is er echter van overtuigd dat het moord was en geen zelfmoord. Sterker nog, ze beweert zelf dat ze word achtervolgt door de dader(s). Faye Van Laar die al haar ganse leven in de instelling woont gelooft haar en wil haar helpen. Maar dan verdwijnt Emilie plotseling en Faye start haar eigen onderzoek. Ook de politie is op zoek naar Emilie. De korte inhoud van het boek sprak mij direct aan dus ben ik met hoge verwachtingen beginnen lezen. Toch bleek dit boek een tegenvaller te zijn. Ik kon maar niet wennen aan de schrijfstijl van deze auteur en ik heb dit boek op geen enkel moment spannend gevonden. De personages hadden geen diepgang waardoor ik geen sympathie voelde voor één van hen. Had ik dit boek niet moeten lezen voor een lezersjury had ik het voortijdig aan de kant gelegd.

Meer recensies van Snoefie