Superspannende thriller

Snoefie 14 mei 2020
Kun je het jouw voorstellen: je word wakker in je ouderlijk huis waar je al jaren niet meer woont en je herinneringen van de afgelopen 2 jaar zijn weg. De enige die bij je woont is je tienerzoon en de vrouw met wie je getrouwd bent is verdwenen. Alsof dit nog niet genoeg is blijkt je beste vriend ook nog dood te zijn. Wel dit alles overkomt Jim Vermeersch een Londense gerenommeerde patissier. Van het begin af aan werd mijn nieuwsgierigheid aangewakkerd. Je wil gewoon weten wat er gebeurd is in het verleden van Jim waarom zijn vrouw weg is en zijn vroegere close band met zijn zoon Vince nu verziekt is. In korte vlotte hoofdstukken onthult de auteur beetje bij beetje de gebeurtenissen van de afgelopen 2 jaar. Het verhaal blijft maar nieuwe wendingen nemen zodat je pas op het einde weet hoe de vork in de steel zit. Wauw, dit verhaal heeft mij echt kunnen bekoren. Het las zo vlot waardoor ik het op 2 dagen tijd uit had.

Meer recensies van Snoefie