Dit boek maakt je zielsgelukkig!

Steentje 14 juni 2022
Ik heb al veel mooie boeken gelezen, maar dit boek is echt fantastisch. Elke zin die ik lees is belangrijk en voel ik. Bijzonder als een schrijver dit voor elkaar krijgt en Ainslie MacLeod doet dit. Ik kon het boek niet wegleggen, wilde alleen maar verder lezen, meer informatie, meer herkenning, nog meer ‘dat wat ik ben’ of waar ik me in herken. De schrijver gebruikt veel voorbeelden uit de praktijk om dingen duidelijk te maken. Dat zijn ervaringen van anderen, maar die laten heel mooi zien waarom iemand iets ervaart en hoe je dit kunt ombuigen naar iets positiefs. De oefeningen in het boek zijn waardevol en laten je zien wat er speelt in jouw leven en hoe je hierin zelf iets kunt veranderen.
Ik wil al lange tijd graag weten waarom mijn ziel ervoor heeft kozen om op dit moment hier op aarde te zijn, wat mijn ziel wil leren en hoe vorige levens invloed hebben op mijn leven nu. Door het lezen van dit boek heb ik antwoorden gekregen op deze vragen en dat geeft een heleboel herkenning en vreugde.
De gids voor oude zielen is echt een eye-opener als je je ziel wil leren kennen en begrijpen en zoveel mogelijk wil leven op de manier zoals je ziel dat bedoeld heeft in dit leven.

Meer recensies van Steentje