Dit boek moet je gelezen hebben!

Steentje 24 december 2021
Deze speciale uitvoering van het boek heeft een super mooie omslag met een hardcover kaft. De omslag heeft een mooie kleur groen met gouden letters. Het boek ziet er sjiek uit, zeker ook door de bladzijden die een gouden randje hebben. Het is een prachtexemplaar om te zien en nodigt zeker uit om te gaan lezen. De subtitel ‘Gids voor een bewust en gelukkig leven’ spreekt mij erg aan, want dat is wat ik graag wil en ik denk iedereen wel.
Dit is een boek wat je niet in één keer kunt uitlezen. Je krijgt heel veel informatie en het heeft tijd nodig om in te dalen, om te ervaren hoe dit voelt voor jou. Wat ik erg fijn vind is dat er in het boek veel voorbeelden en samenvattingen staan. Dan heb je weer even de rode draad te pakken. Sommige stukjes tekst in het boek vind ik moeilijk om te lezen, het komt bij mij heel abstract over en ik wil het graag begrijpen. Maar juist door het te willen begrijpen ga je weer in je hoofd zitten. Terwijl de boodschap van het boek is: voel wat het met je doet. Door de kritische vragen van andere mensen in het boek, worden veel dingen nog duidelijker. Het is bijzonder dat juist ook vragen die tegen de informatie ingaan van de schrijver worden vermeld in dit boek, dit zie je niet vaak.
Wat ik fijn vind is de oefeningen in het boek om je immuunsysteem te versterken en om in contact te komen met je innerlijke lichaam, hier kun je voor jezelf veel voordeel uit halen. Juist in deze tijd is dit heel waardevol. Een bijzonder boek dat iedereen een keertje gelezen moet hebben.

Meer recensies van Steentje