De Macht van K beschrijft in fictie en non fictie de angst van de digitale wereld.

Steffie 29 februari 2020
Jens Vern is het pseudoniem van Sander Verheijen (1974). Hij is tevens hoofdredacteur Hebban. Dankzij hem kreeg ik de kans dit trhillerdebuut van zijn hand te mogen lezen. En wat een geluk! Wat een spanning en wat een pageturner!

De macht van K vertelt het verhaal van Tim Turner, digitaal expert. Hij wordt door de Keeler company gestrikt te werken aan van allerhande cases die het bedrijf betrekt. Tim merkt echter al snel dat het luxe appartement, het luxe leventje en het semi-vertrouwen niet kloppen. Nadat zijn moeder vrij plotseling overlijdt ontmoet hij "de Vriend". Hij waarschuwt hem op meerdere manieren voor wat er komen gaat en wat er in het verleden gebeurde...

Deze thriller laat ons nadenken over de veiligheid van de digitale wereld. Hoe veilig zijn onze persoonsgegevens, hoe crimineel is het www? Zeker een aanrader!

Meer recensies van Steffie