Mooie meisjes van Karin Slaughter

22 november 2015
Het boek gaat over weer een tienermeisje dat vermist wordt. Dat doet Claire denken aan haar eigen zus Julia die verdwenen is en nooit is teruggevonden. Claire lijkt verder het perfecte leven te hebben ze heeft een man Paul die architect is en een mooi groot huis. Daarnaast heeft ze ook nog veel vrienden. Haar leven is totaal anders dan dat van haar andere zus Lydia. Maar dan worden Claire en haar man Paul overvallen op straat en Paul wordt vermoord.

Ik heb al vele boeken gelezen van Karin Slaughter dus ik was bekend met de auteur en had dan ook hoge verwachtingen. Daarnaast klonk het verhaal heel spannend. Enige wat ik jammer vind is de cover vond deze niet echt mooi en passend bij het verhaal maar dat is mijn mening. Karin Slaughter is erin geslaagd de verwachtingen waar te maken. Het is een stand-alone boek deze keer maar ook dit boek heeft me kunnen bekoren. Ik kon me echt inleven in de zussen. De schrijfstijl is enorm fijn heb dan ook het boek gelezen met heel veel plezier. De spanning zit er heel snel in waardoor ik alleen maar meer en meer wilde lezen helaas roept de plicht ook van de werkende mens. Dit is echt zo een boek waar men best op een vrijdagavond in kan beginnen zodat men het niet aan de kant moet leggen. Ik kijk al uit naar het volgende boek van haar.

Meer recensies van