Herkenbaar relaas

tessa97 26 september 2022
Ik heb ontzettend lang gedaan over het lezen van dit boek. Het onderwerp spreekt mij persoonlijk enorm aan. Veel stukken waren dan ook enorm herkenbaar, en moest ik om lachen. Andere stukken vond ik wat langdradig en verloor het boek weer mijn aandacht.
Het boek zit goed in elkaar; er is aandacht voor zowel niet-moeders als de wel-moeders. Er is aandacht voor de verschillende redenen waarom vrouwen geen moeder zijn. Het wordt afgewisseld met wat interviews, informatie uit onderzoeken en leuke en interessante lijstjes met redenen voor wel of geen kinderen.
Het boek is vlot geschreven, in duidelijke taal waardoor het makkelijk weg leest.
Ik raakte alleen zelf af en toe de interesse in het boek kwijt en daarom heb ik er zo lang over gedaan.
Maar dit boek is zeker wel een aanrader om te lezen!

Meer recensies van tessa97