Dat einde....

thebookaddictx 27 maart 2024
jeetje was een dik boek. Toen ik begon aan dit boek voelde ik meteen weer de vibes waar ik fourth wing mee geëindigd ben. Naarmate ik verder kwam in het boek werd dit minder. Het boek is in mijn mening gehaast geschreven, het bevat veel actie die slecht uitgewerkt is. Er komt heel veel op je af in de 600 pagina's maar veel had beter uitgewerkt kunnen worden. Ook waren er veel nieuwe (soms onbelangrijke) namen die je in de war brachten. Het einde maakte een hele hoop goed, maar die had wat uitgebreidere gemogen. Beter uitgewerkte actie in het boek had beter op zijn plaats geweest dan de hoeveelheid korte actie. Ook was dit boek zoals wordt gezegt veel meer gefocust op informatie over de wereld en de manier van besturen en magie. Dit is niet voor iedereen weggelegt, vooral als je niet zo veel fantasie leest. Al met al een goed vervolg, maar hij had beter uitgewerkt kunnen worden. Door het einde ben ik enorm benieuwd naar deel 3.

Meer recensies van thebookaddictx