Waanzinnig goede dader

thebookaddictx 16 maart 2024
Ik heb dit boek gekregen voor een blogtour en ik was gelijk verkocht. Het boek speelt zich in Friesland af (mijn woonplaats) en ik herkende heel veel plaatsnamen. Dit is altijd erg bevorderend voor het beeld bij een verhaal. Het boek zelf bevat erg veel spanning en er gebeurt een hele hoop. Je krijgt steeds een idee van wie de dader kan zijn, maar de uiteindelijke dader is moeilijker te achterhalen dan gedacht! Het boek is goed geschreven en leest vlot weg. Het verhaal is een wisseling van het heden en stukjes uit de herinneringen aan Insa. Zo krijg je een mooi beeld van wie Insa was. Het boek is goed geschreven en je legt hem niet zo makkelijk weg. Ik vond dat de kern van het boek iets compacter had gekund, het voelde op sommige punten wat langdradig aan. Dit gevoel verdween weer aan het einde van het boek. Doordat iedereen geheimen lijkt te hebben speelt het motief van de dader de hele tijd door je hoofd. Iedereen kan het gedaan hebben. Zo blijf je eigenlijk met het boek bezig tot het uit is.

Meer recensies van thebookaddictx