Oppervlakkig

thebookaddictx 19 februari 2024
Een leuk boek met een uniek thema. Het boek zet je aan het denken over wat er zou gebeuren als er maar één bepaalde uitweg is uit een wereld die niet langer kan bestaan. Het boek voelde alleen wel wat plat aan. Er zat spanning in en het idee was erg goed, maar de uitvoering vond ik toch wat minder. Er zat weinig diepgang in en het voelde nogal gehaast. Van het ene op het andere moment was er een heel goed plot, maar die was eigenlijk ook zo weer voorbij. Ik had nog wel iets meer weerstand willen zien, het voelde nu iets te makkelijk. De schrijfwijze was wel erg fijn en je leest er vrij vlot doorheen. Ook vond ik de onderwerpen die besproken werden heel actueel, zo kreeg je er een mooi beeld bij. Het extra hoofdstuk voelde voor mij wat overbodig. Het had niet echt een toegevoegde waarde en ik had liever een hoofdstuk gehad over de "marsmannetjes" en hun kijk op de gebeurtenissen.

Meer recensies van thebookaddictx