Gegarandeerd een grote glimlach om je mond

13 februari 2021
Met ‘In de lavabo’ is Erik Segers terug met een derde boek én wat voor één!
Wanneer je dacht dat de auteur zijn dolkomisch en absurd vaatje wel al leeg had getankt in zijn vorige boeken ben je goed mis, want hij doet het gewoon opnieuw.
En deze keer nog wel in de zeer bescheiden ruimte van slechts 1 kamer en zijn bewoner.
‘Dat is toch saai?’, hoor ik je denken.
Niet als je uit het brein van Erik bent ontsproten en er een resem bekenden en onbekenden de coronaregels aan hun laars lappen en je kamer, al dan niet gevraagd, binnenwippen.
Een crazy verhaal met verwijzingen naar voorgaande schrijfsels, de uitgeverij (Een beetje sluikreclame kan nooit kwaad!), maar ook met kritische blik op de huidige maatschappij.
‘Wat de lavabo daar mee te maken heeft?’ zeg je.
Lees het boek, je gaat het gegarandeerd dichtklappen met een grote glimlach om je mond.

The Magic of Wor(l)ds

Meer recensies van