Interessant boek, maar een beetje saai

thereaderinpink 27 februari 2020
Om eerlijk te zijn ben ik best teleurgesteld in 'Stalking Jack the Ripper'
Na vele goede reviews te lezen en booktubers te hebben gezien die maar niet konden stoppen met praten over Kerri Maniscalco's boeken, had ik echt een top boek verwacht, maar dat was echter niet het geval.
Ik denk dat het vooral lag aan het gemis van spanning.
Naar het einde toe begon het wel wat spannender te worden, omdat we bijna ontdekten wie Jack the Ripper nu was, maar over het algemeen verliep het boek eigenlijk een beetje oppervlakkig.
Naar mijn gevoel werd het boek ook een beetje saai, doordat het zich constant in dezelfde setting begeeft.
Hoewel ik het boek wat saai vond, vond ik het boek ook wel interessant.
Ik vond de manier waarop de schrijfster ons mee liet zoeken naar Jack the Ripper erg leuk en de lay-out van het boek is ook een echte topper.
De personages vond ik echt top en ik denk dat ik mezelf een nieuwe book boyfriend heb gevonden.
Ik ben best wel benieuwd naar deel twee, maar hoop ergens wel dat het boek wat minder saai gaat zijn.

Meer recensies van thereaderinpink