Een teleurstellend einde

thereaderinpink 22 februari 2020
*2,5⭐️
Deel één en deel twee heb ik verslonden en ik dacht dat dit ook met deel drie ging gebeuren.
Jammer genoeg stelde het derde en laatste deel mij erg teleur.

Hoewel Keira in boek één en twee steeds een sterk personage bleef, is ze dit naar mijn mening in boek drie helemaal niet meer. Ik heb het gevoel dat ze constant afhankelijk was van Mount en dat was het ding dat ik graag vermeden had. Ik denk ook niet dat Keira echt het enigste personage in het boek is dat verandert is. In heel boek drie had ik constant het gevoel dat elk personage verzwakte en dat was juist één van de pluspunten in de eerste twee delen.

Ook het verhaal veranderde van een donkere, erotische roman in een romantisch verhaal, waarin iedereen gelukkig is. Begrijp me niet verkeerd, maar het donkere was juist het grote pluspunt in de vorige delen.

Wat ik wel erg fijn vond aan dit deel is het feit dat de nevenpersonages wat meer in het licht werden gezet en dat we terug wat meer ontdekken over het hoofdpersonage Mount. Ik vond het ook erg fijn dat we Keira's ouders in dit deel wat meer leren kennen.

Ik denk dat de plot-twists mij het meeste teleurstelde in dit boek. Ik snap waar Meghan March naar toe wilde gaan, maar mij konden de plot-twists niet erg overtuigen.

De conclusie is dus dat ik erg genoten heb van de reeks, maar hoopte op een betere afsluiter.

Meer recensies van thereaderinpink