Een pageturner van begin tot het eind!

Thrillernurd 25 september 2019
Tot voor kort was de auteur Johnny Bollé voor mij een onbekende. Maar Door de prominente aanwezigheid van BLOEDMAAN op social media en de boektrailer die ik vond via de website van de auteur, dewelke heel knap gemaakt is, heb ik het boek aangekocht en ondertussen in één ruk uitgelezen. Het is dan ook een pageturner van begin tot het einde!
Eloise, een actrice en voormalig supermodel is de drijvende verhaallijn doorheen deze toch wel heel spannende thriller. Ze doet verwoede pogingen om haar tanende carrière nieuw leven in te blazen, terwijl ze kampt met de demonen uit haar verleden. Het is een echte bitch merk je al snel, wat in het boek op een heel mooie en sterke manier wordt neergezet. Het boek vertrekt met een gruwelijke moord en laat vanaf dan je aandacht niet meer los. Al snel zit je in een kluwen van verschillende verhaallijnen die naadloos door- en in elkaar vloeien. Ondertussen gebeurd er heel wat op verschillende locaties in Europa, dewelke op het eerste zicht niets met elkaar gemeen hebben. Niets is minder waar zo blijkt, en de auteur Johnny Bollé brengt je op vernuftige wijze keer op keer op het verkeerde been.
Een echte aanrader voor wie van een spannend en goed opgebouwde thriller houdt!

Ga zeker eens naar de boektrailer kijken: www. johnnybolle.com

Meer recensies van Thrillernurd