Een nieuwe Aspe?!

Thrillernurd 13 mei 2020
Halsreikend heb ik uitgekeken naar het derde boek van auteur Johnny Bollé. Eindelijk kreeg ik hem in de bus gestopt. Ik had al wel foto's van de cover zien voorbijgaan, maar waw die cover is in het echt wel verbluffend mooi! Sinds Bloedmaan ben ik fan van deze Antwerpse schrijver. Zijn schrijfstijl is heel vlot en erg beeldend, waardoor je je in een film waant terwijl je leest. Net zoals bij zijn vorige boeken verweeft hij op vernufte wijze personages en verhaallijnen door elkaar. Op het eerste zicht lijken deze niet samenhangend te zijn, maar hoe meer het verhaal zich ontplooit hoe goed deze verhaallijnen aan elkaar worden geweven tot een climax die je echt niet ziet aankomen. Voor mij is deze schrijver goed op weg om de nieuwe Aspe te worden! Het is spannend van bij het begin en voor je het beseft is het al donker geworden en lees je nagelbijtend de laatste bladzijdes. Een echte aanrader voor iedereen die van spannende boeken houdt!

Meer recensies van Thrillernurd