Teleurstellend einde

Thrillernurd 25 mei 2020
Het verhaal begint zoals we dat gewoon zijn bij deze schrijver: al vanaf de eerste pagina zit je op de eerste rij van een moordscène. Het lijkt een eenvoudige zaak, maar al snel blijkt het allemaal ingewikkelder te worden. De 2 verhaallijnen doorheen het boek, komen al snel samen en vormen een mooi geheel. De auteur maakt gebruik van korte hoofdstukken en gebruikt eenvoudige en beeldende taal zodat het boek vlot leest. In de korte hoofdstukken zitten er heel wat plotwendingen en het boek leest als een trein.
Het einde is naar mijn mening ietwat ongeloofwaardig te noemen. Hierdoor vind ik Doods geheim iets minder dan de voorgaande twee boeken. Maar het blijft wel een pageturner en een verhaal dat echte thrillerliefhebbers zal kunnen bekoren.

Meer recensies van Thrillernurd