Verrassend goed

Valerie Meijer 29 maart 2020
Wat een geweldig verhaal! Mogelijk dat de zon wat een vakantiegevoel met zich meebrengt, bijdraagt aan dat ik het verhaal fantastisch vindt.

Het is zo doordacht uitgeschreven en goed neergezet. Veel liefs gaat over Leon en Tiffy. Huisgenoten die langs elkaar heen leven en elkaar niet zien. Terwijl ze samenwonen maar elkaar niet zien, weten ze met elkaar te communiceren op hun eigen manier. Dat is zo aandoenlijk om te lezen. Daarnaast zijn het twee totaal verschillende personages, die ook echt als hun eigen personage wordt neergezet. Leon is Leon, en Tiffy is Tiffy. Ik kon niet anders dan met hun meeleven.
Het verhaal wordt steeds afgewisseld vanuit het beeld van Tiffy of Leon. Doordat ze zo verschillend zijn, was ook snel duidelijk wie wie was.

Dit is echt een boek waar je gewoon van kan genieten maar er wel voor moet zitten zodat je in het verhaal blijft.

Meer recensies van Valerie Meijer