Jammer dat het voorbij is

Valerie Meijer 31 augustus 2020
Omkijken naar morgen is het laatste deel in deze reeks van Wendy. Doordat ik de drie boeken relatief gezien in een korte tijd heb gelezen (binnen een maand), zat ik in alle drie de boeken goed in het verhaal. Het fijne eraan is dat elk voorafgaand deel deels terugkomt in Omkijken naar morgen.

Omkijken naar morgen gaat over Femke. Femke kent een zware geschiedenis, met name op gevoelsgebied. Dit is de leidraad voor het verhaal. Wendy weet heel mooi alles te verwoorden en het niet al te zwaar te maken. Echter doordat Femke een diepgaand verhaal heeft, word je meegezogen in het verhaal.

Ik vind het jammer om afscheid te moeten nemen van deze verhaallijnen. Ik heb me zeer vermaakt.

Meer recensies van Valerie Meijer