Heerlijke guilty pleasure

Valerie Meijer 29 juli 2019
Tessa is achttien jaar als ze gaat studeren. In Amerika is het een gewoonte om op de campus te wonen zodra mensen gaan studeren. Tessa wordt achtergelaten door haar vriendje en overbezorgde moeder. Haar toekomst lijkt vast te liggen door de plannen die Tessa maakt, echter ontmoet ze Hardin. Een jongen die niet in haar plaatje gepast zou hebben maar wel het een en ander ondersteboven zet in het leven van Tessa. Ze leert zijn wilde en romantische kant kennen en wordt gedwongen een keuze te maken tussen haar vertrouwde jeugdvriendje Noah, en een toekomst die spannend, nieuw en onbekend is.

Het verhaal gaat dan ook voornamelijk om Tessa en Hardin, en alle dingen die bij het studentenleven horen. De vriendengroep van Hardin is op de achtergrond af en toe ook aanwezig.

Ondanks dat het een vrij dik boek is, is het verhaal makkelijk en snel te lezen. Het verhaal is nog niet klaar met het ene puntje, of er komt weer een nieuwe wending. Er is geen moment saai in het verhaal.
De relatie tussen Hardin en Tessa is wisselend en complex, hun seksuele leven wordt meegenomen in het verhaal waardoor het verhaal een quilty pleasure wordt. Hoewel beide nog tieners zijn, heb ik niet het idee gehad dat ik over tieners aan het lezen was maar over twintigers. Ze lijken vrij volwassen voor hun leeftijd, maar gezien de dingen die zowel Tessa als Hardin hebben meegemaakt past het enigszins wel bij ze.

Boek 2 is meteen al aangezet op de ereader.

Meer recensies van Valerie Meijer