Origineel!

Veronique Janssen 22 september 2023
Recensie verscheen eerst op Veronique's Boekenhoekje.
‘Koffers vol liefde’ heeft zo’n leuke cover! De titel vind ik erg leuk gevonden. Het is een leuke feelgood!

Marli Elisa heeft een fijne stijl. Het leest gewoon heel lekker. Ik vond het origineel dat de hoofdpersonen al een verloofd koppel waren. Dit is weer eens wat anders dan een vrouw die naar het buitenland gaat en daar verliefd wordt op iemand. Het is hierdoor verfrissend. Marli Elisa schreef al eerder de serie ‘Sterre’s zomer‘, ‘Flora’s winter‘ en ‘Ik heb mij‘. Dit verhaal is anders. Positief anders trouwens. Marli Elisa durft voor een andere invalshoek te kiezen.

Ik moest heel erg wennen aan David en ik wist niet zo goed wat ik met hem moest. Gelukkig maakt hij het op een goede manier goed. Juliette is zo’n leuke tegenpool. Ze is weliswaar vijftig, maar dat merkte je niet aan haar. Ik had haar jonger geschat. In het begin snapte ik de relatie tussen deze twee niet. Ik zat vol vragen. Uiteindelijk werd het onverwachts spannend en heeft het verhaal een leuke ontknoping. Het is een originele feelgood met een leuk randje.

Meer recensies van Veronique Janssen