Lezersrecensie

Leuke feelgood!

Deze recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje!
‘Liefde op het eerste bericht’ vind ik een leuke titel voor dit leuke verhaal en past perfect bij het verhaal. Vanaf de eerste pagina voel je de liefde tussen de vriendinnen Natasha, Sasha en Mascha. Normaal vind ik namen die op elkaar lijken in een verhaal nooit een succes. Je gaat ze al gauw door elkaar halen. Bij dit verhaal vond ik het niet zo erg, want de dames lijken qua karakter en levenssituatie niet op elkaar. Ik kon ze goed uit elkaar houden.

Ik moest even wennen aan de stijl van Brigit Boelckens. Voor mijn gevoel liep het niet altijd even vloeiend. In het begin krijg je veel informatie en daardoor was ik soms even afgeleid.

Het idee van de holle boom waar vrijgezellen hun oproep voor een partner kunnen achterlaten is zo ontzettend romantisch. Een heel leuk uitgangspunt vond ik dit. Ik houd van dit soort dingen! ‘Liefde op het eerste bericht’ is een leuke feelgood! Ik ben benieuwd naar de andere vriendinnen, want volgens mij zijn daar nog mooie verhalen over te vertellen!

Meer recensies van Veronique Janssen

Gesponsord