Ijzersterk

Deze recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje.

‘Waan’ heeft een steengoede proloog. Het begin is zo sterk. Het is lang geleden dat ik zo gegrepen ben door een verhaal. Echt ijzersterk!

Marisa Kuijk heeft een goede stijl. Het leest lekker! Op een mooie manier brengt ze persoonlijkheid in de personages. Het worden ‘echte’ mensen. Het verhaal heeft sowieso heel veel diepgang. Knap dat je dat in 120 pagina’s kan overbrengen.

De spanning suddert op de achtergrond. Het verhaal moet uit. De lat wordt door dit ijzersterke begin direct heel hoog gelegd. Daarom was ik misschien een beetje teleurgesteld in het einde. Het kwam een beetje uit de lucht vallen en voelde voor mij heel abrupt.

Ik heb genoten van ‘Waan’. Het is een verhaal dat je niet meer loslaat. Het kruipt onder je huid!

Meer recensies van Veronique Janssen