Doorlezen!

Recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje.
‘Waar is Ivy?’ begint op een herkenbare manier. Auteur Inge van Prooijen schetst een beeld dat veel lezers herkennen. Eigenlijk zit je vanaf het begin in het verhaal. Het heeft iets spannends en er suddert iets op de achtergrond. Je moet doorlezen.

Er zitten een aantal goede flashbacks in. Hierdoor krijg je een compleet beeld van Lizzy en Ivy. Ze is een leuk personage en heeft een interessant karakter.

Inge van Prooijen heeft een goede stijl. Het verhaal leest heel fijn. De pagina’s vliegen eigenlijk door je handen. Het plot is tamelijk eenvoudig en less is more is echt van toepassing. Het zit zo goed in elkaar. Het einde vond ik heel verrassend!

Na ‘Zonder angst’ was ik heel benieuwd naar dit nieuwe verhaal. Dit nieuwe verhaal heeft de lat hoog gelegd voor een volgend verhaal! Ik heb genoten!

Meer recensies van Veronique Janssen