fantastische thriller

Vlammetje 18 februari 2020
Dankzij Futuro Uitgevers en de fb groep Samenlezenisleuker heb ik dit pareltje mogen lezen

Deze thriller is,één van de beste thrillers die ik in 2019 gelezen heb. Het verhaal zit fantastisch goed in elkaar.

Yvonne Franssen heeft een hele goede stijl dat ik wel kan waarderen. Daarnaast is het plot van ‘Kamer 305’ voor mij althans onvoorspelbaar. Je hebt geen idee hoe het zit maar je wordt van in het begin op het verkeerde been gezet. Je staat er versteld van hoe alles plotseling duidelijk word en het einde is gewoonweg geniaal.

Het was in het begin wel wennen aan de verschillende personen en hoe deze ten opzichte van elkaar stonden. Maar eens je het door hebt dan vlieg je door het boek. De korte hoofdstukken zijn geschreven vanuit verschillende personen wat ik wel gemakkelijk vond om in het verhaal te blijven .

Er zit een spanning in het verhaal dat ik niet zo goed kan beschrijven. De personages zijn stuk voor stuk interessant op hun manier. Hou je van thrillers dan is dit boek wel iets voor u.

Meer recensies van Vlammetje