Wat een motivatie heeft die man!

WendyBlogt 19 november 2020
Ik was heel erg benieuwd waar Léon zijn drive vandaan haalde om dit project door te zetten. En om te lezen hoe professioneel hij het heeft aangepakt dan kan ik er niets anders dan respect voor hebben.

Het is leuk om te lezen hoe hij bepaalde periodes uit het jaar beschrijft. Waar voor hem de uitdaging ligt en hoe hij het op verschillende plaatsen met een berg improvisatie toch voor elkaar krijgt om te gaan fietsen. Ook heb ik stiekem ook wel gelachen bij het lezen dat hij op een gehuurde fiets zonder fatsoenlijke fietskleding, toch is gaan fietsen.

Ik ben een leek voor wat betreft de mensen die met de wielersport te maken hebben. Dus de namen die in het boek voorbij kwamen zeiden me niet altijd iets. Desondanks is het boek goed te volgen en lees je er zo doorheen.

Hij heeft mij om, ik ga de uitdaging aan!

Meer recensies van WendyBlogt