De hoge priesteres van Aruc

Wijna Pronk 29 mei 2020
Ik las De hoge priesteres van Aruc van Tibisay Felida

Het boek gaat over Isis die samen met haar man en dochter op Curacao

Isis leidt een dubbelleven doordat ze in de gewone wereld bijlerares Frans is en in de andere wereld Aruc die ze bereikt via de Cirkel , is ze een hogepriesteres
Daar vervult ze belangrijke taken

In de gewone wereld heeft ze het ook niet makkelijk door mensen die heksen bestrijden met hart en ziel

Tibisay heeft het heel mooi beschreven hoe of alle rituelen in hun werk gaan

Je ontmoet heel veel personen in het boek die allemaal verband met elkaar houden

Je moet er even inkomen om iedereen uit elkaar te houden , dat vond ik best wel moeilijk in het begin
Gaandeweg werd het beter , maar vond het wel jammer doordat je zo je hoofd erbij moest houden kon ik niet lekker vlot doorlezen

Het verhaal heeft best wel spannende momenten , dat hadden er van mij best wat meer mogen zijn

Maar wat een research heeft Tibisay gedaan om dit allemaal in het verhaal te verwerken , petje af

Meer recensies van Wijna Pronk