Fantasievol verhaal

Wijna Pronk 25 januari 2024
Killian Calkert de opdracht van Odin van Ilona Poot heeft bij mij gelogeerd .

Killians leven verandert als hij een verschijning ziet die hem de opdracht geeft zijn wapen te zoeken om Ragnarok te voorkomen . Plotseling is de verschijning weer weg zonder dat Killian wat kan vragen .

Als Killian voor een onderzoek in het ziekenhuis is wordt hij gevangen genomen en als proefpersoon gebruikt .
Killian belandt tijdens het geheimzinnige experiment in Nidavellir , een van de negen werelden uit de Noorse mythologie .
Daar ontdekt hij dat de goden wel bestaan .

Mijn leeservaring

Vanaf het begin van het verhaal kon ik het boek niet meer wegleggen , ik werd het verhaal ingezogen .
Je leeft mee met de personages die lezende voort al meer hun karakter bloot geven in het verhaal .
De spanning bouwt zich geleidelijk aan op tot het einde toe .
Het is geschreven met veel fantasie en beeldend beschreven , wat mij nog meer in het verhaal trok .
Ik heb enorm genoten van dit avontuur , en ga meteen verder in het vervolg , ben zo benieuwd hoe het verder gaat .

Het krijgt van mij 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk