Pakkend verhaal

Wijna Pronk 06 augustus 2020
Ik mocht Jij ! Bent van mij lezen van #Attie Dotinga

Het boek gaat over Maan die een relatie heeft met Ebbe , een hoofdrolspeler in een soapserie
De mensen kennen hem als een gevierde ster die erg leuk overkomt . Is dat ook zo ?? Maan leert langzamerhand een andere Ebbe kennen
Dan mag Maan ook even een klein rolletje spelen , wat ze eigenlijk niet durft vanwege Ebbe zijn gedrag .

Zal Maan zich weten te ontworstelen uit deze relatie ??

Wat ik er van vond

Het is weer een meeslepend verhaal waarbij ik meerdere keren zelfs boos werd op Maan
Dus dat wil wel iets zeggen over hoe of je in het verhaal geraakt .

Het boek bevat wel een flink aantal erotische scenes , waar ik niet echt van houdt maar ik vond het niet storend .

Het boek heeft weer een onderliggende boodschap die naarmate je verder in het boek komt duidelijker word

De personages zijn weer heel goed uitgewerkt , waardoor je even in hun huid kruipt

Voor mij is het weer een toppertje uit de pen van Attie Dotinga
Het krijgt van mij weer 5 welverdiende sterren

Meer recensies van Wijna Pronk