Spannende doordenker

Wijna Pronk 15 januari 2020
Ik mocht dit boek lezen

Het vertelt over bovennatuurlijke belevingen en het verhaalt ook over maatschappelijke problemen in onze maatschappij

Er zijn 2 lijnen in het boek , het verhaal gaat over Jimmy Dean en zijn echtgenote M.J en hun buren Glen en Vera die in Yorktown een dienstbode woning bewonen die naast elkaar staan
Ze worden goede vrienden met elkaar en tijdens een housewarming gaat het mis , er gebeuren bovennatuurlijke belevenissen

Er spelen ook duistere zaken van de overheid die het daglicht niet mogen zien

Dan krijgt het verhaal meer vaart en moet je wel het hoofd erbij houden daar er vlot gewisseld word tussen personages en situaties

Wat ik wel wat storend vond was dat de personages wel eens erg lang uitweiden over maatschappelijke en wetenschappelijke zaken
Dat bekeek ik vluchtig daar ik verder wou met het verhaal

Tegen het einde vond ik het wel wat rommelig worden , en er was niet echt een einde aan het verhaal
Je blijft je afvragen wat er met sommige personages verder gebeurde .....

Het is wel een spannend boek zeker de bovennatuurlijke zaken , maar het had net wat meer afgerond mogen worden voor mij

Meer recensies van Wijna Pronk