Reisverslag van een kat - Een bijzonder boek over een kat en zijn baasje

Yelle 27 juli 2022
Wauw, wat een bijzonder boek! Volgens mij heb ik niet eerder een boek over een kat uit het perspectief van de kat gelezen, en ook boeken die zich afspelen in Japan zijn voor mij vrij zeldzaam. En dan was dit ook nog eens een ontroerend en goed geschreven verhaal! Ik moest er wel heel eventjes in komen, maar ik was algauw verknocht aan Nana en haar baasje Satoru.

In Nana herkende ik regelmatig dingen van de katten die ik gehad heb, met name van Molly, die ook een zwerfkat was voor zij ons "adopteerde" als baasje. Door dit boek kom ik wel weer behoorlijk in de verleiding om weer een kat in huis te nemen, maar wie weet komt er wel weer vanzelf een (zwerf)kat op mijn pad.

Meer recensies van Yelle