dol op deze serie

acrazylady 18 december 2018
voordat de mensen er kwamen wonen waren de anderen er al, de anderen zijn oa weerwolven en vampieren maar dan iets anders dan wat we gewend zijn. de anderen en de mensen leven naast elkaar en hebben elkaar geaccepteerd voor zo ver dat mogelijk is. je volgt Simon die een van de anderen is en een weerwolf is. hij woont in een wijk waar anderen wonen en waar mensen niet geaccepteerd zijn. er is een mens die als contactpersoon dient tussen de buitenwereld en de anderen. Meg word die contactpersoon en dat verandert al snel hoe de anderen daar over mensen denken. maar Meg heeft een verleden. ze is een bloedprofeet en kan als ze zich snijd visioenen zien. ze is weglopen uit de instelling waar ze woont en die willen niets liever dan haar terug te krijgen en hebben daar alles voor over. vind het mooi dat de geschiedenis eerst word uitgelegd. dit boek is spannend maar ook wel grappig en ontroerend. vind het verhaal ook erg origineel zelfs de dagen van de week zijn anders dan wij gewend zijn. kan je deze serie zeker aanraden.

Meer recensies van acrazylady