Valt helaas erg tegen

Angieroxy 06 augustus 2017
Het boek begint erg goed. Je valt midden in het verhaal wat opent met een brute moord. Hierdoor heeft het boek wel gelijk aandacht erbij betrokken. En had ik gelijk hoge verwachtingen van het verhaal. Helaas zakt het verhaal ook weer snel in. Er zijn te veel personages in het Boek. De schrijfayer verwisseld veel te vaak van point of view. Hierdoor raak je niet in het verhaal. En is het erg moeilijk om je aandacht erbij te houden. Je bent snel geneigd het boek weg te leggen. En een boek op te pakken wat wel boeit. Je leert de vele karakters niet goed kennen. Je vormt er geen band mee en hierdoor raak je ook niet verbonden met het verhaal. Ook dit is terug te lijden naar de veel te veel personages. Ondanks dat het verhaal in zakt, zijn er ook zeker wel plottwist die je niet ziet aankomen. En die je de pagina 2 keer laat lezen, alleen maar om zeker te weten dat dit echt is gebeurd. Dit is wel een pluspunt. Helaas zakt het verhaal na deze plottwisten weer compleet in. Ik had goede verwachtingen van dit boek, deze zijn helaas niet uitgekomen. Ik weet dan ook niet of ik de vervolg delen zal gaan lezen.

Meer recensies van Angieroxy