Tegenvaller

ardenie 04 juni 2018
Belofte maakt schuld bestaat uit meerdere delen wat soms verwarrend kan zijn.
Het gaat vooral over de geheimen van Lisa/Charlotte haar dochter Ava en de vriendin van Lisa Marilyn
Het begint met het nog wat gezapige leventje Lisa en Ava die zoals in veel gezinnen moeder en puber dochter flink met elkaar overhoop liggen en ieder hun geheimen hebben Marilyn de collega en beste vriendin van Lisa heeft zo haar eigen geheimen tot er iets gebeurd wat Lisa behoorlijk van slag brengt en niet alleen haar wereld op zijn kop zet maar ook die van Ava en Marilyn!
Je hoopt dat de spanning nu los barst en er vaart in het verhaal komt maar het blijft een beetje door sudderen met verwijzingen naar wat er als kind met Lisa is gebeurd en als Ava een kindje uit het water red en Lisa herkent wordt barst het media circus rond haar persoon los . Voor mij blijven er veel losse eindjes en vragen die niet beantwoord worden vooral e epiloog vindt ik behoorlijk afgeraffeld wat jammer is want met wat meer zorg had het een dijk van een boek kunnen zijn!

Meer recensies van ardenie