Wat is waarheid ..wat is leugen.

Binta Colson 07 oktober 2018
Ik won dit boek en was er heel blij mee.
In het begin kwam kabbelde het een beetje rustig aan maar eenmaal over de helft kwam er vaart in.Heel het verhaal door vraag je je af wat is nu de waarheid en wat is een leugen.En dat sprak me wel heel erg aan.Ook het terugkeren in de tijd, van 15 jaar geleden. Toen verdwenen er 3 meisjes uit een huisjes en ze zijn nooit teruggevonden.Nu is er na zoveel jaar weer een bijeenkomst en het 4de meisje uit dat huisje is er ook weer.Zij wil kost wat kost dit raadsel oplossen.Er verdwijnen opnieuw 3 meisjes...Wat is hier aan de hand.Soms werd ik ook op het verkeerde been gezet .Het boek heeft nog een heel verrassend einde en is geschreven in een toch wel typisch Riley stijl.

Meer recensies van Binta Colson